Saugokitės piktnaudžiavimo ir aferų
Saugokitės apsilankančių arba susisiekiančių žmonių, kurie prisistato „Google“ darbuotojais ir teikia įvairias palaikymo paslaugas bei siūlo kaip nors atnaujinti vaizdus ar duomenis. Pabrėžiame, kad šioms įmonėms draudžiama kalbėti „Google“ vardu ir jos turi prisistatyti kaip nepriklausomi rangovai.
Primygtinai rekomenduojame nepaisyti asmenų, kurie tiesiogiai kreipiasi „Google“ vardu, net jei jie kreipiasi dėl bet kurios iš šių priežasčių:
- „Google“ vardu siūlo paslaugas ir (arba) mokymą, susijusius su vertinimo metrika, skaitmenine medija, skaitmeninių tendencijų ir (arba) naujų skaitmeninių platformų ataskaitų teikimu, naujomis verslo tendencijomis, teikia patarimus dėl medijos ir pan.;
- teikia pažadus, kurie prieštarauja įprastam „Google“ paslaugų veikimui, pvz., užtikrina aiškiai matomą paskirties vietą Paieškoje, sistemoje „Google Street View“ arba „Google“ žemėlapiuose;
- daro spaudimą pastoviais telerinkodaros telefono skambučiais arba grasina pašalinti turinį iš „Google“ platformų.
Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad „Google“ nesamdo fotografų ar agentūrų. Šie profesionalai yra nepriklausomų subjektų atstovai ir derybos su jais vyksta be „Google“ kišimosi ar dalyvavimo.
Naudotojų sauga mums yra labai svarbi. Todėl ribojame „Google“ prekės ženklų ir platformų naudojimą. Jokiam subjektui neleidžiama:
- naudoti „Google“ prekės ženklo, pvz., „Street View“ piktogramos, ženklelio ir (arba) logotipo, ant įmonės transporto priemonių;
- naudoti „Google“, „Google“ žemėlapių ir „Street View“ prekės ženklų, kitų „Google“ prekės ir panašių ženklų domeno pavadinime;
- naudoti „Google“, „Google“ žemėlapių ir „Street View“ prekės ženklų, kitų „Google“ prekės ir panašių ženklų ant drabužių (uniformų ir pan.);
- naudoti „Google“, „Google“ žemėlapių ir „Street View“ prekės ženklų, kitų „Google“ prekės ir panašių ženklų savo „Google“ įmonės profilyje;
- naudoti jokių „Google“ prekės ženklų siekiant sudaryti klaidinantį įspūdį, kad „Google“ remia konkretų produktą ar paslaugą.